راضیم از خودم

L♥vely girls

دیووونه های مجازی

√ ﺑِﺒـــﯿﻦ ﻣَﻦ ﺍِﺳﻤَﻢ ﮐِﻪ ﻣﯿﺎﺩ

ﺗَﻦ هیچکسی ﻧِﻤﯿﻠـَﺮﺯﻩ ┼

ﺍَﻣﺎ ﮐوووون ﺧـِـــﯿـــﻠــــﯾــــــﺎ

ﻣﯿﺴﻮووووووووﺯﻩ!! ╬

راضیم از خودم .... × ~


ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪِ ﺷـُــﻤﺎ ﺧﻮﺍﺑﯿـــﺪﯼ ﺑٰﺎﺵ ﻣﺎ ﺭﯾﺪﯾـــﻢ ﺑﻪِ ﺳـــﺮﺗﺎ ﭘـــٰـﺎﺵ √

ﻫـــــــــــــ×ـــــــــــــــ



نظرات شما عزیزان:

samaneh
ساعت19:31---27 خرداد 1394
بهترین آدمها کسانی هستند که شمارا بخاطر خودتان دوست دارند نه بخاطر کارهایی که می توانید برایشان بکنید!
سلام آجی گلم مرسی که سر زدی خوش حال شدم...بازم ازین کارا بکن...میسی..


ƬƜƠ ԼƠƔЄƦƧ
ساعت14:18---20 خرداد 1394

خسته ام...!
اما تحمل میکنم
خدایا
روزگارت با من و احساسم بد تا کرد...


мἷṩṩ ẓᾄђʀᾄ
ساعت20:31---18 خرداد 1394
سلووووم.اجیا
آپیدم
بسرید


ابنبات چوبی
ساعت20:59---17 خرداد 1394
نادیا و الهام ببخشید که دیر اومدمم سرم یه خورده شلوغ بود


این گلا تقدیم به شماها
پاسخ:mrc azizam.eshkal nadare


мἷṩṩ ẓᾄђʀᾄ
ساعت11:59---27 ارديبهشت 1394

✘??مـــن آن شـــیـ .. ـطانــــے هــستم که جــلوی ؛ هـیچ آدمـــــی تـعـ ــــ .. ـظ ــــ ــیم نــکرده ✘??


ƬƜƠ ԼƠƔЄƦƧ
ساعت11:37---29 فروردين 1394
شبهــــــــــا
به وقتِ خواب
وجدانت را ببــــــــــوس . .
اگـــر بیدار بود ! ! .


اراگل
ساعت14:40---12 فروردين 1394
به بعضیا باس گفت:
اگه از من خوشت نمیاد به درک!
چون من اصلا جوری رفتار نمیکنم که تو خوشت بیاد)
هررری
لایک


ƬƜƠ ԼƠƔЄƦƧ
ساعت11:59---26 بهمن 1393
دختر وَرَق نیست بُرِش بزنی ! سوزن پرگار نیست دورِش بزنی ! نوکرت نیست سرش غـُر بزنی ! عابر بانکِت نیست واسَش هِی کنتور بزنی! دختر جُونه ، میخوایش باس خواهش کنی ! آزاده ، نمیتونی رامِش کنی ! حَرفِش حَرفه ، نباس امتحانِش کنی ! اگه ناراحته سعی نکن ، تو نمیتونی آرومِش کنی ! دَر ِقلبش که روت بسته شد ، عمرا بتونی بازش کنی ! بیخودیَم زور نزن ، نمیتونی با عجیجمات خوابش کنی ! گفتم که ، ♥دختر♥ جُونه!...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags:
شنبه 25 بهمن 1393برچسب:, | 19:44 | ELHAM & NADIA |
Shik Them